måndag 15. desember 2008

I Moses´ fotefar

Fyrst av alt, all ære til Moses som i ein alder av 80 år klarte å klatre opp fjellet, TO
GONGAR, som 18 spreke ungdomar sleit seg til topps på.. Det var nok godt at vi ikkje såg toppen då vi starta, fordi då hadde nok ein del av oss snudd tilbake! Men det var verdt d
et!! Melkesyra i leggane forsvann fort då synet av den fantastiske stjernehimmelen openberra seg for oss. På toppen fikk vi utdelt en tynn madrass og et møkkete, møkkete, møkkete teppe. Vi tulla oss inn og stua oss tett sammen for å holde varmen for dette var ikke akkurat
ørkenvarme. Det var bikkjekaldt! Og ikke mange av fikk sovet mye, men vi lå og hviska sammen og så på himmelen. Jeg så kanskje 20 stjerneskudd i løpet av nattan, og det ble en
opplevelse jeg kommer til å huske resten av livet. Det vet jeg:) Da stjernene begynte å forsvinne, og lyset kom sånn litt etter litt, reiste vi oss opp og spiste den lille, stusselige frokost
en vi hadde med oss. Som bestod av enten to-tre kjeks, en sjokolade eller potetgull. Soloppgangen
viste
det vi ikke hadde sett noe av da vi gikk opp noen timer tidligere. Milevis med imponerende fjellformasjoner og flott utsikt:) Nedturen fra Sinai var hakket verre da melkesyra
fra dagen før virkelig hadde fått godgjort seg og den SINNSYKT bra frokosten slo inn og gav oss MASSE energi. Men må si at det var en av de beste turene likevel..

Snorkling/dykking:)

Shokran!! Ein av dei fyrste dagane i Dahab tok vi turen til ein liten beduin-landsby som låg på austkysten på Sinaihalvøya. Vi vart henta på hotellet av nokre flotte jeeps! Dei køyrde oss til "the blue hole". Derifrå gjekk vi langs med sjøen inn i ørkenen i eit par timar. Med oss på turen hadde vi ein kamel som bar bagasjen, og ein som bar Karoline. (haha) Vel framme møtte vi synet av mange primitive hytter samla ved strankanten. Der blei vi ønska velkomen av dei innfødte, som bydde oss på velsmakande beduinte, før vi hoppa i Raudehavet. Under vasskanten blei vi møtt av eit fantastisk syn, av fargesprakande fiskar og korallar av alle slag. Det var som å dykke i ein gullfiskbolle. Store kontrastar frå det gråe ørkenlandskapet over vatnet. Etter endt snorkleøkt, blei vi ønskt velkomen til (kanskje turens beste?) lunsj av dei gjestfrie innbyggjarane.
Dykkinga gjorde vi dagen etterpå, og det ble mykje av det same synet som møtte oss under vatnet men ei ganske anna oppleving då vi erstatta snorkelen med surstoff..
. og enkelte av oss (vegard) hadde litt vanskar med å stole på innretninga:D kjempeoppleving!!!

EGYPT!!

jalla.... da er vi hjemme fra vår andre klassetur! en fantastisk tur faktisk;) Vi kom fram til Penguin Village på kvelden og loste oss inn på hvert vårt rom:) ikke den beste standarden, men det holdt i massevis! og folka var utrolig hyggelige.... et bra sted for noen ungdommelige ungdommer som oss!!! De første dagene brukte vi på og utforske byen Dahab og orientere oss om hvor stranda var:) vi tiltrakk oss ikke så lite oppmerksomhet da vi gikk 18+ bleke nordmenn gjennom handlagata og prøvde å prute ned ting fra 10 kr til 5 kr:p kjempegøy.. snorkling og dykking var også ganske så populært for mennesker som aldri har sett en fisk med ande farger enn brun eller grå. I midten av den andre uka dro vi til den hektiske storbyen Kairo for se pyramidene! Der fikk vi en super guide som fortalte oss massevis om de interessante delene av byen, som var en del:) pyramidene og sfinxen er nå sett og opplevd!! Faktisk ganske utrolig å se hvor stort det egentlig er. På kvelden fikk vi litt tid på "kalili-markedet" som stort sett bestod av hundrevis av innpåslitne selgere med overprisede varer og tilsvarende turister med et ønske om å få alt til under 10 kroner:) Vel hjemme i Dahab delte vi oss der noen dro på dagstur til fjellbyen Petra i Jordan, og resten tok en hviledag. Så sto både Sinaifjellet, Firhjulingkjøring og "explore Dahab" for tur... (som egentlig betydde massiv soling ved bassenget, julegaveshopping, litt mer snorkling, og litt insighting) To fantastiske uker!!

onsdag 19. november 2008

Egypt neste!

Hei igjen alle sammen :) No er vi snart komt i mål med planlegginga av turen, så det er berre pakkinga som gjenstår før vi set kursen mot Egypt! Hotellet vi skal bo på ligg i Dahab, og heiter Penguin Village som dokke ser på bildet.
Vi har mykje å glede oss til i dagane som kjem. I egypt skal vi bl. a. prøve å dykke i rødehavet, ri på kamel i ørkenen, ligge på stranda å sole oss, trene, sjå pyramidne og soloppgangen frå Sinaifjellet og mykje meir. Alt ligg til rette for ein fantastisk tur med heile Adventuregjengen! Vi skal vere der i heile to veker, så det blir forhåpentlegvis mange og gode opplvingar vi får med oss i bagasjen heim til Hurdal. Temperaturen ligg på 26-27 grader på dagtid, og ca. 20 grader om natta, så det blir deilig! Her i Hurdal ligg temperaturen ca. på null grader, og vi pakkar oss inn i boblejakker, huer og skjerf! Medan resten av elevane på skulen forbereder seg på vinter og julekonsert, ligg vi på stranda og slappar av! kanskje får vi tid til litt julegåvehandling også?:) 5. desember set vi kursen imot Norge igjen, og vi hoppar rett inn i adventstida! Det er snart jul folkens:D

måndag 27. oktober 2008

ja, nå har vi vært på vår første tur! ITALIA- milano- torino... kjempegøy:) nå skal vi fortelle om en hendelse. ikke hele turen! en hendelse..
Siste dagen var vi på champions league-kamp:D Inter milan VS. Anorthosis! På San Siro stadion i Milano. Etter litt styr og hendelse for å kome fram til stadion som låg i utkanten av byen, enda vi til slutt utanfor den gigantiske bygninga. Store mengder med folk på alle kantar, og massevis av liv overalt. Utifrå det som stod på billetten vart vi ikkje heilt kloke på kva for ein inngang vi skulle bruke( i og med at alt stod på italiensk ), så det enda med at nokre gjekk både opp og ned fleirfoldige trapper for å finne dei rette plassane. Stadionen tek ikkje mindre enn 80 000 menneske, så det var ikkje berre og berre å finne fram. Når vi til slutt endeleg var samla igjen, var det tid for å ta nokre bilder, gjere seg orientert på kvar som var toalett og kiosk, før kampen begynte ca. kl. 20.
Kampen var så som så ! Ein veldig gøy opplevelse, og mykje liv.. Nokre gode sjangsar til begge lag, men relativt målfattig. Inter Milan hadde styringa heile kampen, og dei vann fortjent 1 - 0 etter ei scoring rett før pause.
Vi var alle klare over at med ein gong kampen var ferdig måtte vi vere ganske raske å kome oss på trikken tilbake til sentrum. Med ein gong dommaren blåste av vart vi spreidde for alle vindar, nokre tok det meir med ro enn andre. Kampen var ferdig kvart på 11, og siste metroen frå sentrum til hotellet skulle gå kl. halv 12. Det seier seg sjølv at vi hadde dårleg tid, men utruleg nok klarte vi å samle heile klassa på stasjonen 5 min før metroen gjekk.
Det som var gøy med det heile var at vi ikkje hadde bestilt hotell for natta, så vi satsa på å rekke siste bussen til flyplassen som gjekk kl. halv 12. Det vart eit stress utan like etter vi hoppa av metroen. Folk hadde sett frå seg bagasjen på ulike hotell i nærheita av buss stasjonen, så nokre sprang rett til bussen for å prøve å halde den igjen, imens resten henta bagasjen. Dei som sprang etter bussen fekk sjå den køyre rett framfor dei.. Så da bagasjen kom til sin rette eigar var det allereie for seint. Det enda med kveldsmat på McDonalds saman med skuffa Anorthosis fans, før det blei henging utanfor togstasjonen fram til neste buss gjekk til flyplassen kl. 04.00. Lang natt, men ein kjekk opplevelse!

måndag 13. oktober 2008

Rongstadkollen!!

Idag har vært en flott dag for noen, og en ikke-fullt-så-flott-dag for andre av oss:) for å sitere diplomet (som nå henger på oppslagstavla mi): "Deltakere i 30minutterklubben løper fra Hurdal Verk Folkehøgskole 200 m.o.h til Rongstadkollen 610 m.o.h på 30 minutter. Høydeforskjell: 410m, Distanse: 3,5 km." Vi starta løpingen fra skoletrappa kl: 09.30 og slet oss gjennom løypa mens vi kjente på "smerte, melkesyre, og oksygenmangel." FYSJ! for en tur.. Når man ikke tror at man kan bli mer sliten, kommer det nok en bakke man må presse seg gjennom. MEN! jeg Vegard og tapre Eline kom oss i mål i hver vår klubb:) Vegard på imponerende 28.52, JEG på fryktelig imponerende 39.02!, og Eline på superfantastisk-mega-imponerende 44.ettellerannet. (hennes egne ord). Altså én fra 50, én fra 40, og én fra 30 minutterklubben! flott innsats asså folkens... FLOTT innsats...

måndag 22. september 2008

Bloggforfattarane har fått sitt fyrste interne problem. Kva for eit skriftsspråk skal nyttast? Aasen mot Knudsen. (Legg merke til at nynorsken vant, men jeg kommer ikke til å skrive et eneste ord på det fryktelige språket, hilsen et bittert mindretall (Karoline)) Lenge leve demokratiet! OG NYNORSK:)

Smertefull bloggfødsel

Hei og velkomen til vår kjære blogg :) Her vil vi gje deg nyttig informasjon om kva som kjem til å hende med oss dette året i vår eiga litle verd. Vi er tre eventyrarar som skal tilbringe året i Hurdal i Akershus fylke. Og Kina. Og Egypt. Og Milano/Torino. Så følg med vidare! Mvh Kar-Eli Veg